2011. február 3., csütörtök

Málna, csoki, tejszínhab





Anyósom születésnapjára sütöttem ezt piskótatekercset. Igen, én jóban vagyok az anyósommal :)
Kakaós piskóta, málna -rendes! málna- lekvárral, csokikrémmel (ami persze kakaós, de házi használatban csokikrémnek hívjuk), és tejszínhabbal. Nem spray, hanem felvert tejszínhab.

Most minden álszerénység nélkül: marha finom lett. 
Akinek bármelyik összetevő receptjére esetleg szüksége lenne, írjon kommentet, de én azt gondolom, ezt egy átlag háziasszony kisujjból kirázza akár anyós szülinapjára, akár más alkalomra, mert tényleg egyszerű. A kiválósága az ízek harmóniájában rejlik, amit ha jól eltalálunk, mennybe mehetünk  a T. fogyasztók előtt ;)

/fotó minőségért elnézést, eléggé merült az elem, és nem volt nálam pót/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...