2013. december 25., szerda

Karácsonyi meglepi: multicooker

Nemrégiben még itt filóztam, hogy melyik fajta multicooker lenne jó (meg hogy igazából kell-e nekem egy ilyen, vagy csak pillanatnyi fellángolás lenne részemről). A témát jegeltem, de továbbra is ott motoszkált bennem, hogy de jó volna.
A kérdés megoldva: nyílt és burkolt célozgatásaim célba találtak a férjemnél és meglepett vele:
Ismeretségünk még igen friss, ezért még sok tapasztalatról nem tudok beszámolni, de ígérem, rendszeresen írok majd róla. Ma reggel előírásszerűen kitisztítottam, és első próbálkozásként sütöttem egy omlettet:


4 tojás, egy kis juhtúróval megspékelve, 10 percig sütve BOIL fokozaton. Sehol sem sült túl és nem maradt nyers sem. Kellemesen szivacsos állagú, tökéletes :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...