2014. január 2., csütörtök

Tejbegríz multicookerben

Nem szeretem a tejbegrízt, épp ezért nem is szoktam főzni, a gyerekeim viszont igen (az apjuk szokta nekik elkészíteni). Gondoltam egyet tegnap este, és kipróbáltam a multicooker* receptkönyvében található tejbegrízt. De elrontottam, túl sok grízt tettem a tejhez, mivel lusta voltam mérni és csak szemre öntöttem a tejhez a búzadarát.
Na mindegy, a gyerekeim így is megették, mert ízre finomnak találták. Egy picit megpörkölődött az alja, ezt azért nem bánom, mert most kiderült, mennyire jó a teflonbevonata, mert mindenféle sikálás nélkül (amit ugye egyébként sem lehet teflonnal) egy kis áztatással teljesen simán ki lehetett törölni belőle.

*ki kéne találni rá valami egyszerűbb, magyarosabb nevet, körülményes mindig leírni.

A neten nem sok recept van a masinához, pláne nem magyarul. Ez egyrészt teret ad a kreativitásnak, másrészt viszont jó volna egy kicsivel több mankó, mint a receptkönyv 27 receptje. Mutatok most egyet, amit a közeljövőben tervezek kipróbálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...