2016. december 16., péntek

Mi változott?

Nem lehet elmenni mellette, hogy mennyire elhanyagolt is lett ez a blog. Nem magyarázom, miért, mert nem történt semmi különös, sok-sok régi gasztrobloggal történt hasonló: a kezdeti igen nagy lelkesedés után a blog egyre kevesebb törődést kap, míg végül elhal.

Amikor régi gasztroblogokról beszélek, azon valóban régieket értek. Az enyém pl. már több, mint 11 éves, direkt megnéztem a fríblogos előzményemet:
Ősrégi

Szóval hogy mi változott: nem vagyok full time háziasszony. Ritkán főzök örömből, leginkább csak étkeztetési célból. De azért még szeretem csinálni, amikor van időm és nem kényszer.

Hogy gyakrabban fogok-e majd blogolni? Nem hiszem ígérem. De törekszem rá. Mert ami ennyire régi, megérdemli a gondoskodást, nem igaz?

Tisztában vagyok azzal is, hogy az olvasótáborom a fénykor-béli száznál is több követőmmel nem fog velem tartani. Tulajdonképp nekem a blogolás magányos műfaj, ha valaki mégis idepillant, annak nagyon örülök, de nem reklámozom semmilyen körben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...