Ugrás a fő tartalomra

Világnagy kávézó


Milyen kávét kér?

- Jó napot, egy kávét szeretnék.
- Rendben, és milyen kávét kér?
- Öööö...
- Hosszú legyen vagy rövid? Tejjel vagy tej nélkül? Erős vagy ne?
- Három cukorral.

A te anyád.

Mobil

- Szeretném kérni azt a mobiltelefont a pultból 780 Ft-ért.
- Az nem telefon, hanem csoki mobilmintás dobozban.
- Ja, akkor nem kérem.

Ki se próbálta.


Kártyagondok


- Tudok kártyával fizetni?
- Természetesen.
- De az enyém bájpasszos, nem gond?

Szívbajok ellen kisasszony, szedjen...

Jatt

- 1995 Ft lesz.
- Itt egy kétezres.
- Köszönöm, a visszajáró 5 Ft. (Elteszi.)

Basszus, de smucig, még 5 Ft jattot sem képes hagyni!

(...)

- 1005 Ft lesz.
- 1010-ből kérek vissza.

Basszus, de smucig, képes 5 Ft jattot hagyni!

Az mi?

- Az ott micsoda? Illatosító vagy szúnyogriasztó?
- Jelerősítő wifihez.

De majdnem eltalálta.

Bögre

- Itt iszod, vagy elviteles pohárban adjam?
- Elviszem, de ittiszomos pohárba kérem.

Néha összeszavakat a keverem.

Más ember

- De higgye el, drága, én azóta már egészen más ember vagyok, az életem 365 fokos fordulatot vett!

Azt az 5 fokot hogy számolta ki?

Függő
- Jaj, én rendesen koffeinfüggő vagyok, akár 3-4 csészével is megiszom egy nap!

Akkor menjél elvonóra.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Utálom a sütőmet

Nyomorult sütőmmel csak a bajom van.
Örököltem, már akkor sem működött rajta egy gomb, de mindegy is, nem tudom, mire való, mert a használati útmutatója nem jött vele.
Hőlégkeveréses, de nem tudom ezt a funkciót kikapcsolni rajta, és az összes olyan tésztanemű (sütemény, kenyér), aminek szépen fel kéne emelkednie a lapos állapotából, azt egy ideig meg is teszi, de a hőlégkeverés hülye módon eldeformálja, majd az egész vissza is lapul. Először még azt hittem, az én hibám, de miután minden alkalommal így jártam, már nem ostorozom önmagam.

Szóval utálom, nem is kéne még egyszer villanytűzhely, ha választásra kerül a sor, de legalábbis olyan, ha már, aminek ki lehet kapcsolni a hőlégkeverést. Vagy legyen annyira egyszerű, ami nem kever.

Gondoltam már rá, hogy a gázsütő is jobb lenne, anyunak az van, és ő nem panaszkodik rá.

Vagy leginkább egy régimódi, békebeli sparhelt kéne, ha 10x ekkora lenne a konyhám...

Avokádós csokitorta sütés nélkül

Mielőtt a címben jelzett édességre terelődne a poszt, a régi és új olvasók kedvéért egy pár szót írnék arról, mi a manóért nem frissült a blog cirka egy éven át. Jó féléve már, hogy áttértem egy teljesen másfajta táplálkozásra, vagy inkább életmódra, amit általában paleolit, paleó jelzővel szoktak jellemezni. Én most nem nevezem szigorúan ennek, legyen inkább paleo-jellegű életmód, mert rengetegen támadják olyanok, akik ismerni ugyan nem ismerik, mégis meg- és elítélik ezt a fajta táplálkozást, nekem pedig nem feladatom mindenkit helyretenni. Ismerkedtem ezzel a fajta diétával, próbálgattam recepteket, némelyeket megőriztem, másokat a lomtárba dobtam, és most jött el az idő, hogy ide is merem hozni nektek azt, amit gondolok és megvalósítok a paleó életmód kapcsán.
Kalandozásaimról a paleó világában itt írok rendszeresen: http://www.magyal.hu/tag/paleo/
Hogy mit is kaptam ettől az életmódtól? Június óta 17 kiló mínuszt, elsősorban. Kinyílt a világ, mondhatnám pátoszosan, de nem túlzóan…

Csokitorta mikróban

Gabojsza konyhájában leltem rá erre a gyöngyszemre, ami méltán érdemli ki a jelzőt: Anya, ez isteni! Az eredeti recept: 15 perces csokis kuglóf Évekkel ezelőtt egy Tupperware bemutatón tanultam ezt a receptet és gyakran készítem, mert előkészítéssel-sütéssel együtt tényleg csak 15 perc. Az eredmény pedig mennyei illat a konyhában és isteni csokis sütemény. Mikrósütő ellenzők lapozzanak!

Hozzávalók:
20 dkg vaj vagy margarin
20 dkg magas kakaó tartalmú étcsoki
4 tojás
1 kisüveg rumaroma (ha gyerekek is eszik) vagy egy jó kupica rum
20 dkg porcukor
20 dkg finomliszt
1 sütőpor

Egy mikrózható edényben 2 perc alatt megolvasztom a vajat, beletördelem a csokit, újabb 2 perc a mikróban. Kézi robotgéppel összekeverem, beleöntöm a rumot, hozzáadom egyenként a tojásokat, jól elkeverem. Beleszórom a porcukrot, elkeverem, hozzáadom a lisztet, amibe előzőleg belekevertem a sütőport, újabb keverés. Ha már egynemű, szilikon kuglófformába öntöm a masszát és mikróba 8 percig sütöm 700 watton. Ha lejárt az ideje, p…